Nevar/Neyok?!

Hayko Cepkin’den Şaşırtan Açıklamalar!

28/04/2013 / 21:58

Hayko Cepkin’den Şaşırtan Açıklamalar!

YouTube Preview Image

Geniş bir hayran kitlesinin mutluluğu.

Hayko Cepkin: Biz azimle devam ettiriyoruz yaptığımız şeyi. Artık bundan sonra tam rayına oturdu yani. 8 senelik emeğin karşılığı, öyle diyelim.

Gülümseten ödül yorumu.

Hayko Cepkin: Ödüllere ben hep toz toplayıcısı olarak bakıyorum. Çünkü biriktikçe toz topluyorlar ama hatıra olarak güzel, yeri var. Özellikle ve en fazla üniversite öğrencilerinden alındığı zaman bizde çok keyifli oluyor. Çünkü hedef kitlemiz genel olarak o olduğu için çok garip oluyor. Sektörel ödüller garip ispatlar oluyor hani bizim kendi projemiz adına. O açıdan başka bir kıymeti ve gücü var.

Hayko Cepkin’den ilginç itiraf.

Hayko Cepkin: Şu ana kadar yapacağım her şeyi yaptım. Şu an çok daha başka fantazilerim var da. O sanırım biraz zaman alacak ama yapacağım. Sahneye paraşütle ineceğim. Yani ben zaten Türk Hava Kurumu paraşütçüsüyüm. Hocalarımla da konuştum böyle bir şeyin yapılır yapılamazlığını. Gayet de yaparız dedik güzel bir festival alanında. Artık onu da yaptım mı tamam ya. Yaşımız elverdiğince, gücümüz elverdiğince bunların hepsini yapmak istiyorum. Zaten bir yerden sonra yapamayacağız. Onun için yani süreliyken tadını çıkarayım.

Yurtdışına açılma projesi!

Hayko Cepkin: Bir yurtdışı projemiz var ama hani geleneksel Türkiyedeki şey gibi değil. Hani bir İngilizce parça yaptım, yurtdışına açılıyorum, çok fenayız falan gibi bir şey değil. Zaten uzun zamandır Anneke van Giersbergen diye eski The Gathering’in vokalisti olan hatunla biz Türkiyede’de iki tane konser verdik. Hollanda’da da beraber konser verdik, bir dünya müziği festivalinde. Sonra beraber bir parça yapmaya karar verdik. Şu an mesela onu bitirdik. Öyle belki Türkiyede de single olarak çıkarabiliriz. Yarı Türkçe yarı İngilice bir şey yaptık. Hoş da oldu.

Esprili sakal yanıtı.

Hayko Cepkin: 35 yaşında adamım artık. Geçti o eski günler ya. Şimdi kesersem kızar babam, tarzını bozuyorsun diye.

Müziğe ilk başladığı yıllarda aile desteği alamamış.

Hayko Cepkin: İlk etapta yok ama sonra gerçekten bunun üzerine çok çalıştığımı ve emek verdiğimi gördükleri zaman kabullendiler. Yani bu hemen olmadı. 12 senemi yedi. En sonunda böyle, tamam harbi herif bu işin peşinde diye kanaat geldi.

İlerde türkü ağırlıklı cover albüm hayali!

Hayko Cepkin: Günün birinde yapmayı çok planlıyorum. Böyle türkü formunda. Bir de hani türkü olmasa da yine bizim kökenimize ait eski parçalardan çok sevdiğim şeyler var. Çok aslında kıyıda kalmışlarla beraber, hani çok illa hitler gibisinden değil de. Onları tekrar yorumlayıp, kendime öyle bir (hiç cover yapmıyorum çünkü) komple cover albüm yapmak gibi bir hedefim günün birinde olabilir ama türkülerden olur çoğunlukla.

* Bu röportaj, TRT Müzik kanalındaki Müzik Haber programından alıntıdır.

 

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>